The Great Barrier Reef - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu The Great Barrier Reef - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu

The Great Barrier Reef

Blijf op de hoogte en volg Luuk

02 Mei 2015 | Australië, Agnes Water

Hoi allemaal,

Vandaag hebben we een tour gehad naar het Great Barrier Reef. In de ochtend een super mooie duik gemaakt en in de middag was er nog een stuk waar je mooi kan snorkelen. Het stukje wat we hebben gezien was een van de meest zuidelijke stukjes van het reef.

We zijn vertrokken vanuit het plaatje 1770, bij Agnes waters. Na ongeveer anderhalf uur varen bereikte we het rif. Met een kleiner bootje zochten we de plek op waar we gingen duiken. Dolfijnen sprongen hoog op naast ons bootje. GEWELDIG, had ik al verteld dat we nooooit meer naar huis komen ;)

Tijdens de duik was het super mooi,maar omdat we vrij diep zaten minder kleurrijk dan tijdens het snorkelen. We hebben heel veel vissen, een murene, een octopus, zeeschildpadden en vooral veel mooi koraal gezien.

Tussen het duiken en snorkelen kregen we een heerlijke lunch waardoor we weer veel energie hadden om vanalles te gaan zien. Ik kan er verder weinig over vertellen, ik zou zeggen kijk de foto’s.

We hebben ook flink wat gefilmd, namelijk dat ik zij aan zij zwem met een zeeschildpad en natuurlijk een mooi filmpje rondom het reef. Helaas kunnen we op de site alleen fotos zetten, maar als we terug zijn kom je maar een biertje pakken en de films bekijken ;)
Liefs Jaim en Luuk

• 02 Mei 2015 - 13:14

Aafke:

Bijna geen woorden voor zo mooi. Geniet er inderdaad maar volop van! Hier zul je dat niet zo snel tegenkomen ;) maar kom alsjeblieft uiteindelijk wel weer terug naar NL, haha. Wij kunnen hier niet zonder jullie. Kan niet wachten tot ik alle foto's en verhalen van jullie zelf kan zien en horen!

Dikke kus, Aaf

• 02 Mei 2015 - 13:39

Mandy :

Lieve Jaimy en Luuk,
    Wat een geweldig mooie foto's weer. We kijken ernaar uit om jullie verhalen hierbij te horen dus zien jullie wel graag terug komen

• 02 Mei 2015 - 13:42

Mandy:

Heee me vorige berichtje is niet compleet..
    Geniet nog van jullie tijd daar down under. Zulke mooie foto's en de daarbij passende verhalen zul je vanuit Nederland niet kunnen maken/vertellen.

Liefs Dennis en Mandy

• 02 Mei 2015 - 16:24

Ingrid:

Superjaar hoor en we horen jullie verhalen heel graag aan!!! Komen graag op bezoek;-)

Geniet nog maar van een fijne tijd!!!

Liefs van ons;-)

• 02 Mei 2015 - 16:52

Jozien:

wat een schitterende foto's en natuur zo prachtig, maar ook heel machtig. Geniet ervan en neem het in je op; deze herinneringen zullen zomaar niet vervagen.

• 02 Mei 2015 - 18:33

Hans En Gerrie:

Luuk en Jaimy,
    Nogmaals: mooi, mooi, mooi man!
    Geniet ervan en hoop als jullie thuis zijn nog meer mooie films en foto's te zien!
    Afgelopen vrijdag gedoken en op 15 mtr. was het nog maar 5 graden....
    Hoop dat het warmer is bij jullie!!
    Groetjes Hans en Gerrie

• 02 Mei 2015 - 18:51

De Buren:

Beste buurtjes, wat een mooie ervaringen. Wat een prachtige foto's. Geniet van jullie tijd daar nog. We zien jullie wel na jullie droomreis. Ben nu al benieuwd naar jullie verhalen en beeldmateriaal. X

• 02 Mei 2015 - 20:03

Gerjan & Sanne:

In één woord WAUWIE!!!! Wij komen zeker langs willen alle miljoenen foto's en de filmpjes zien!!! Verwacht wel dat het niet met een biertje te makem valt haha

En gewoon weer naar Nederland komen (:! Geniet geniet geniet!

Liefs, Gerjan en Sanne

• 03 Mei 2015 - 17:34

Reni:

Ziet er goed uit, zwemmen met zeeschildpadden bij dat prachtige reef! Genieten!

• 10 Mei 2015 - 19:33

Kim:

Lieve Jaimy,

Wouw dat ziet er echt geweldig uit! Geniet nog van jullie mooie reis samen! Heel veel liefs uit Nicaragua van je favoriete nichtje ;) x

• 11 Mei 2015 - 13:58

Opa En Oma:

leuk dat je met de haaien en schildpadden hebt gezwommen.

groetjes opa en oma

• 12 Mei 2015 - 11:31

Kim:

Hey lieve schatten,
    Jaims ik mis je echt enorm, en super om je verhalen te lezen. Had even niks laten horen maar denk regelmatig aan je!! Hier thuis gebeurd alweer vanalles en ga je snel mailen, weet niet of je die leest maar ik zie het wel.
    Kom snel weer thuis, mis mijn vriendin(L) Geniet nog lekker van de laatste weken!!!
    Het ziet er allemaal echt prachtig uit en ben zooooo jaloers op alle dolfijnen die je ziet! ik wist dat ik in je koffer had moeten gaan zitten ;)

Hou van jou!! dikke kus vanuit het op dit moment zonnige Nederland :D xxx