Korte laatste update - Reisverslag uit Cairns, Australië van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu Korte laatste update - Reisverslag uit Cairns, Australië van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu

Korte laatste update

Blijf op de hoogte en volg Luuk

18 Mei 2015 | Australië, Cairns

Beste allemaal,

Deze ochtend zijn we wederom al een heel lange tijd aan het proberen fotos te uploaden, maar telkens valt de verbinding weg of blijft de hele boel hangen. Helaas, want we hebben super mooie foto's van onze duik op het Great Barrier reef en foto's van de platypus. Toch vinden we het ook zonde om de halve dag te vechten met de computer. Iedereen die wil is natuurlijk meer dan welkom om de foto's thuis eens op een groter tv scherm te komen bekijken! Volgende week donderdag zijn we alweer thuis, dus tot die tijd blijven die foto's even een verassing.

Sorry daarvoor, hopelijk nog wat plezier uit het laatste verslag en tot volgende week!

• 18 Mei 2015 - 09:24

Aafke:

Geen haast hoor lieverds, die foto's komen nog wel ;)
    Gaan jullie nog maar lekker naar Cape Tribulation en leef de komende dagen op jullie volst! Geniet van alles wat je meemaakt en verwonder jezelf over alles. De tijd gaat snel genoeg. Tot volgende week! Xx

• 18 Mei 2015 - 11:34

Ome Peter En Tante Marij:

Luuk en Jaimy,

het was leuk om jullie reis te volgen, geniet er nog van en een goede terug reis.
    groetjes,

• 18 Mei 2015 - 17:29

Tijn:

Ja er is een tijd van komen en een tijd van gaan, maar wel een pracht van een avontuur ondernomen.

Die foto's dat komt wel, probeer van de laatste dagen nog te genieten!

Ik heb genoten van jullie reisverslagen en kijk uit naar jullie verhalen als jullie weer thuis zijn.

Nog heel veel plezier daar en ... neem vooral de zo'n mee

• 18 Mei 2015 - 20:20

De Buren :

Geniet mast van jullie laatste anderhalve week tijdens jullie waanzinnige reis.

• 18 Mei 2015 - 21:51

Gerard En Ellie:

Fijn om toch regelmatig verhalen en berichtjes van jullie te lezen en te krijgen op onze familieapp. Geniet nog van deze laatste weken. Wij kijken weer uit naar volgende week donderdag.

• 19 Mei 2015 - 10:36

Mandy :

Hey Luuk en Jaimy!!
    Die foto's en filmpjes komen we zeker bewonderen.
    Geniet nog van de laatste week, en alvast een hele goede reis terug naar huis!!

Liefs.

• 24 Mei 2015 - 22:40

Opaen Oma:

hallo luuk en jaimy wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt nog een paar dagen en dan begint
    jullieterugreis alweer we wensen jullie een goede terugreis en vlug tot ziens

groetjes opa en oma

• 25 Mei 2015 - 21:41

Tante Louise:

Hey Luuk en Jaimy,

Fijn om te lezen dat jullie droom is uitgekomen. Je hebt er lang genoeg voor gespaard en hard voor gewerkt. Wat ik er zo van gezien heb was het een reis om nooit te vergeten.
    Een goede veilige vlucht toegewenst, en veel napret met de prachtige foto's. En de goede herinneringen.

groetjes tante Louise
    wie weet zien we elkaar in Nederland nog.