Nog maar 6 nachtjes..... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu Nog maar 6 nachtjes..... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 nachtjes.....

Door: Jaimy en Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

04 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Nog maar 6 nachtjes en dan is het zo ver. 25 jaar dromen is lang genoeg. We gaan eindelijk naar Australie.

Voor wie nog niet weet wat we gaan doen: we gaan weg op 10 maart en beginnen onze reis in Sydney. We zullen op 28 mei weer landen in Nederland.

We zullen met de rugzak, camper en duikspullen door het land trekken. We hebben drie binnenlandse vluchten en zullen vooral rond de kust het land gaan bekijken en gezien de tijd zullen we dus minder van het binnenland bekijken, maar ach, daar leven toch geen haaien dus big deal. ;)

Met onze gewone camera en onze onderwatercamera hopen we jullie een mooie indruk te geven van onze (ik denk) fantastische reis. Een reis vol nieuwe indrukken, onbetaalbare momenten, volledige ontspanning, geen werk, geen school, veel zon, lekker eten, uitrusten, duiken...vooral veel duiken , wandelingen maken, genieten van de prachtige natuur en de dieren, nieuwe mensen en culturen leren kennen en vooral gewoon even weg van de routine waar we, als we niet opletten, aan vast roesten.

Zodra we geland zijn proberen we wat te laten horen!!

Alvast iedereen bedankt voor alle lieve berichten, tips en iedereen die zo met ons meeleeft dat we dit gaan doen!

• 04 Maart 2015 - 17:11

Martijn:

Spannend! Ik tel mee af!

• 04 Maart 2015 - 18:28

Femke En Rob:

We gaan jullie zeker volgen!
    Heel veel plezier en een hele goede reis!

Liefs,
    Femke en Rob

• 04 Maart 2015 - 21:25

Pap En Mam:

Ja het is bijna zover, een lang gekoesterde droom gaat bijna beginnen.
    Hopelijk gaan jullie er geweldig van genieten, maar daar twijfelen wij niet aan!!
    Zorg dat je vele aantekeningen maakt en veel foto's, zodat je alles nog vaak terug kunt kijken.
    En laat ons tijdens deze maanden meegenieten van het mooie Australië met verhalen en foto's.

heel veel plezier!

• 05 Maart 2015 - 11:21

Hans Coehorst:

Luuk en Jaimy,

Heel veel (voor) pret, vergeet niet te genieten van de mooie lange vlucht.
    Kleed je warm aan ik heb de ervaring dat het frisjes is tijdens deze vluchten!

Welk vluchtnummer hebben jullie, kunnen we de reis een beetje bijhouden!
    Geniet nog even van het warme weer wat we volgende week hier krijgen en breng straks wat mee terug!

Ben benieuwd naar foto's en of filmpjes!!

Geniet ervan!

• 05 Maart 2015 - 23:14

Maarten En Jolanda:

Eindelijk! Bijna is het zover... Heel veel plezier en beleef heel veel mooie momenten om nooit meer te vergeten. En we zijn heel benieuwd naar de foto's, dan kunnen we jullie een beetje volgen.

Goede reis en geniet ervan!
    Liefs,
    Maarten en Jolanda

• 06 Maart 2015 - 21:00

Dennis En Mandy:

Jaaa eindelijk is het bijna zover!
    Heel veel plezier, geniet van alle mooie momenten die vaan komen!
    We gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar de foto's en verhalen!

Geniet ervan!

Groetjes Rob & Leonie

• 10 Maart 2015 - 09:10

Corie:

Luuk en Jaimy
    veel plezier in Australie en een goede vliegreis
    geniet met 2en

• 10 Maart 2015 - 19:23

Kim & Dennis:

Zelfs vanuit Mexico zal ik uitkijken naar jullie berichtjes! Geniet ervan samen xxx