Hello Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu Hello Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Luuk Jaimy - WaarBenJij.nu

Hello Australia

Door: Luuk en Jaimy

Blijf op de hoogte en volg Luuk

11 Maart 2015 | Australië, Sydney

Eindelijk, daar zijn we dan! Na een lange maar fijne vlucht zijn we net in het hotel aangekomen.

We hadden een rustige vlucht en heel goed weer dus we hebben Australië al goed kunnen bekijken! Wat een gedoe met papierwerk invullen om hier het land in te mogen. Niets mis mee natuurlijk maar zo slordig als ik ben vind ik het al moeilijk genoeg om alles goed bij elkaar te houden en extra papieren is extra opletten. Lukt niet meer zo goed na 24 uur vliegen. Geniaal, die man aan het loket van Sydney Airport zag me stuntelen en jawel, het allereerste wat hij zei was: no worries.

Morgen gaan we Sydney bekijken, overmorgen gaan we naar de dierentuin van Sydney. Daar mogen we naar binnen en ontmoeten we dierverzorgers en krijgen we een kijkje achter de schermen, love our job. De dag daarna halen we ons campertje op en gaan we op pad naar Adelaide via de great ocean road. Maar voor nu Slapen!! Al zijn we nog best fit. We hebben maar 2 uurtjes geslapen op de tweede vlucht. Nu is het hier 12 uur in de avond en we hopen daardoor direct in het goede ritme komen!

Tot over n tijdje!

Luuk en Jaimy

• 11 Maart 2015 - 16:02

Linda Klepper:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Binnen komen is niet makkelijk, haha.

Veel plezier!

• 11 Maart 2015 - 16:23

Kim Van Der Lee:

Oew klinkt al spannend, goed dat jullie al vanalles gepland hebben! Ben benieuwd hoe een dierentuin in Australië is! veel foto's maken:D LOve you Dikke Kus en slaap lekker!

• 11 Maart 2015 - 17:22

Martijn:

Hoi Jaim en Luuk,

Het avontuur is begonnen. Geniet ervan en niet teveel tijd besteden aan het internet. Een mooie reis toegewenst!

Groet Tijn

• 11 Maart 2015 - 18:22

Hans Coehorst:

Top,
    Jullie dan eindelijk down under aangekomen zeker 17.000 km van huis.

Wandel ook eens door de botanische tuin bij het opera house, mooi daar.
    Hopelijk is het daar nu mooi weer en geniet ervan!

Groetjes Hans en Gerrie Coehorst

• 11 Maart 2015 - 20:01

Reni:

Zoals de man aan de balie al wijselijk zei: No worries (mate)! ;)
    Geniet ervan! xxx

• 12 Maart 2015 - 00:08

Aafke:

Superleuk om te lezen. Lekker genieten daar, idd niet te veel met computers bezig zijn ;) LEEF! Schijf maar veel dingen op papier op, kun je ze altijd nog eens later op je gemak uittypen. Heeeeel veel plezier daar lieverds!

Dikke kus

• 13 Maart 2015 - 22:27

Marjolein:

Zeker een goede tip van Aafke! Echt genieten en niet elke keer op de laptop! Gaaf dat jullie naar de dierentuin gaan daar! Weet je vast al, maar: Onder Melbourne ligt Philip Island, zeker de moeite waard om te bezoeken! Veel plezier!!! En inderdaad no worries, zo relaxt!

• 16 Maart 2015 - 14:53

Ome Peter En Tante Marij:

Hoi Jaimy en Luuk,
    Veel plezier in Australie en geniet van jullie reis.
    Groetjes